Beam is het jongerenmerk van de EO met alles over geloof, leven, muziek en inspiratie om te leven vanuit het voorbeeld van Jezus. Met een community van 50.000 betalende jongerenleden, online website, magazine en events als EO jongerendag wil Beam continu in verbinding staan met haar doelgroep. Productmanager Herbert Codée vertelt wat de lessen zijn van vier jaar Beam en hoe de EO verder bouwt aan de community. Welke social media strategie hieraan ten grondslag ligt en wat wel en niet werkt om jongeren te bereiken. 
Omroep Gelderland werkt met de thema’s natuur, historie en Gelderland Helpt. In hun programma De ridders van Gelre benoemen Bas Steman en René Arendsen wekelijks mederidders in hun strijd om de Gelderse geschiedenis op de kaart te krijgen. Zo spraken ze met premier Mark Rutte over Gelderland. Het programma omvat niet alleen een radio of tv programma, maar kleinschalige  evenmenten op historische locaties. 
NPO Sterren NL is het toonaangevende platform gericht op Nederlandse muziek en (gevestigde en aankomende) artiesten in het populaire en volkse genre. Sterren NL heeft als missie om een Nederlandstalige muziek, uit te lichten, te archiveren en te promoten. Sterren NL beoogt kwaliteit en autoriteit. Dé plek voor fans van Nederlandse muziek. Maar hoe breng je het merk, met daarbinnen een radiostation, een app en zendtijd op NPO1, aan de man? Eindredacteur Paul Siteur geeft inzicht in de strategie van Sterren NL.

Paul Siteur - Sterren NL